Saturday, January 22, 2011

Catatan Pertama Aku di Selendang Corner

Assalamualaikum w.b.t.

"mungkin Post ke Sembilan Belas, rentetan dari blog lama yang telahku hapuskan pada tahun 2009"
kini aku kembali semula dengan harapan baru & semangat baru InsyaAllah...
Alhamdulillah.... betapa bersyukurnya aku hidup didunia ini,...
terima kasih abah...
terima kasih ummi...
terima kasih semua...
terima kasih melahirkan aku, terima kasih memberikan nama kepadaku, terima kasih memanggil aku dengan nama itu,
kerana mereka aku didunia...
hari ini 2101211 bermula kisah hidup aku  & Selendang Corner untuk tatapan manusia-manusia di dunia 
sesungguhnya
Allah s.w.t. Maha Melihat Maha Mendengar lagi Maha Mengetahui...

Selendang gelaran aku dalam dunia blogging. bermula dengan harapan & semoga harapan itu tercapai. Ameen

Selamat kembali berblogging Selendang!


No comments:

Post a Comment